Eenheid in uitstallingsbeleid Almelo
In het kader van het project Q-Impuls werd de Grotestraat aangepakt. De straat kreeg onder meer nieuw straatmeubilair. Daarnaast kreeg elke winkelier de beschikking over een eigen reclamebord. Iedereen kreeg dezelfde. In het reclamebord is ruimte voor een A1-poster die de ondernemer zelf kan invullen.
Het resultaat is een winkelstraat met een rustige uitstraling. En omdat de ondernemers vanaf het begin hebben kunnen meedenken over de ontwikkeling van het reclamebord, is het draagvlak onder hen groot.
In de komende editie van Straatbeeld leest u een uitgebreid artikel over Q-Impuls in Almelo. Deze editie lezen? Kijk hier voor de mogelijkheden.

De eenheid in reclameborden geeft een rustige uitstraling. Foto: Wanda Roskam
Meest gelezen
Bij het thema van dit artikel betrokken organisaties
Meer artikelen met dit thema
Buitengewoon innovatief en duurzaam straatmeubilair
23 sep om 15:40 uurSamen met onze Oostenrijkse producent miramondo presenteert Tjinco nieuw innovatief meubilair op de Vakbeurs…
Vakbeurs Openbare Ruimte, Focus Op: Streetlife
22 sep om 10:12 uurVakbeurs Openbare Ruimte, Focus Op: Metten
22 sep om 09:41 uurVakbeurs Openbare Ruimte, Focus Op: Grijsen
22 sep om 09:25 uurVakbeurs Openbare Ruimte, Focus Op: GHM Eclatec
22 sep om 09:20 uurStatiegeld: een oplossing met een nieuw probleem voor openbare ruimtes
18 sep om 17:16 uurEen ironische twist in het statiegeldverhaal: wat bedoeld was om de straten schoner te maken, leidt nu tot…
Voor iedere fiets een plek in het rek
15 sep om 14:23 uurE-bikes, fietsen met kratten voor of achter, fatbikes, bakfietsen, fietsen met dikke banden: een steeds grotere…
Terrassen worden groter: wat doet dit met de stad?
6 sep om 12:12 uurDe trend van grotere terrassen in steden is in opmars. Steeds meer horecagelegenheden breiden hun buitenruimtes…